Människor samlade i stor konserthall. Texten Göra skillnad står till vänster på en skylt.
Foto: Magnus Aronson /Ikon

"Save the date" för Göra skillnad 2024!

Den 12–13 oktober 2024 fyller vi återigen Uppsala Konsert & Kongress med härliga möten, inspirerande samtal och hoppfulla berättelser under Göra skillnad-dagarna. Boka datumet i din kalender redan nu!

Ungefär vartannat år bjuder Act Svenska kyrkan in till en helg fylld med inspiration, gemenskap, musik, gudstjänst och delande kring vårt internationella engagemang. Den 12–13 oktober 2024 är det dags igen och den här gången kommer det att bli ett event med extra allt, eftersom vi firar 150 år av internationellt engagemang i Svenska kyrkan. Det är nästan ett och ett halvt år bort, men vi vill vara ute i god tid så att just du kan komma. Det här vill du inte missa!

- Det är så roligt att träffa likasinnade som också tycker att det internationella engagemanget är självklart. Det stärker mig på många plan, säger Hazel som var en av närmare 800 deltagare på Göra skillnad 2022.

Även denna gång ses vi på Uppsala Konsert & Kongress. Det blir två dagar med intressanta föreläsningar, kreativa workshoppar och berikande samtal med Act Svenska kyrkans partner och andra engagerade. Mer information och anmälan kommer när det närmar sig, men boka in helgen i kalendern redan nu!