Boka dop, vigsel och begravning i Annedals församling

Kontakta bokningscentralen och boka tid för dop, bröllop och begravning. Bokningscentralen svarar på frågor som rör kyrkliga förrättningar i nio kyrkor i centrum.

Du når bokningscentralen på tel 031-731 66 00 helgfria vardagar kl 09-12. Eller via mail till gbg.bokning.centrum@svenskakyrkan.se. Här bokar du in förrättningen och ev. också lokal för dopkaffe och minnesstund. Efter bokningen tar prästen kontakt med dig för samtal.

Bokningscentralen Centrum omfattar Annedalskyrkan, Burås kyrka, Christinae tyska kyrka, Domkyrkan, Guldhedskyrkan, Hagakyrkan, Johannebergskyrkan, Mariakyrkan och Vasakyrkan.

Boka dop

Hitta lediga doptider i en kyrka i Göteborgs domkyrkopastorat

Klicka här

Dop

Dopet är en högtid – både för den som döps och för familj, vänner och församling.

En vigsel i kyrkan är en gudstjänst fylld med glädje.

Begravning

Hur kommer man igenom sorg? Finns det en fortsättning efter döden? Vad är meningen med livet?