Trefaldighetsgården i Arboga

I centrala Arboga ligger vårt största församlingshem där många av våra verksamheter håller hus. Öppet kyrkis, torsdagsträffar med sopplunch, ungdomsträffar mm. Du kan även hyra lokalen.

Församlingshemmet består av ett större samlingsrum där vi kan duka till max 75 personer. Rummet kan även avdelas med en skjutvägg. Det finns också ett mindre rum direkt i anslutning till samlingsrummet.

Vi kan erbjuda ett stort, fullt utrustat kök som du har tillgång till. Där lagar vi mat samt bakar kaffebröd och matbröd. Trefaldighetsgården är lämplig för minnesstunder, dopfester, konferenser och sammanträden.

Trefaldighetsgården är en modern konferensanläggning. Här finns servering av kaffe/te och fikabröd samt smörgåsar och lättare maträtter.

Man får ej förtära alkoholhaltiga drycker i våra församlingshem.

Är du intresserad i att hyra församlingshemmet? Skicka en förfrågan!

PS.: Bokar du dop kan du låna lokalen gratis för tillhörande kalas.

Vänligen välj ett av nedanstående alternativ:

Församlingshem: