Foto: MS

Djurö, Möja och Nämdö församling

Ditt andliga hem i skärgården!

Söndagsmässa i Möja Kyrka

Söndag 21 april 11.00 med Veronica Lindgren och Dan Enberg

Passa på och besök konstutställningen de sista dagarna den hänger i Djurö prästgård

Konstutställning av Katarina Schoerner Carr i Djurö prästgård 23 mars-28 april. Efter vernissage visas utställning i samband med gudstjänst framförallt.

Bli medlem

Välkommen att bli medlem i Svenska kyrkan och bli en del av Djurö, Möja och Nämdö församling.

Bli medlem -blankett för vuxna

Dopet – livets första fest

Allt du behöver veta om dopet

Mingelmiddag i Klockargården

Terminsstart måndag 15 januari 16.00 -19.30

Öppna förskolan

Vi träffas onsdagar och fredagar 10.00-13.00 i Klockargården.

Swish!

Nu kan du skänka pengar till kollekten eller vårt internationella hjälparbete genom Swish.

När livet måste fortsätta

Stöd för dig som sörjer

Lusthuset på Kyrkudden

Invigning 6 juni 2024, mer information kommer.

Kyrkstigen

Kyrkstigens 12 skyltar berättar om religion och kyrka på 1600-talet. En vacker promenad förbi lusthuset med utsikt mot Djuröbron.

Stenar upplagda i form av ett hjärta framför en krans på en grav.

Olle och Marie

I början av året lämnade Olle och Marie, två fina och mycket omtyckta medarbetare, i stor sorg och saknad livet här ibland oss. Ni lever kvar i våra samtal, i våra minnen och i våra hjärtan.