Barn, familj och unga

”Låt barnen komma till mig”, säger Jesus. Barn, familj och unga är en viktig del av vår verksamhet. De förtjänar de bästa i livet! I våra grupper lägger vi stor vikt vid att barn och unga får använda sina sinnen för musik, färg, form, fantasi och rörelse.

Barn och familj

Här hittar du information om den verksamhet vi har som riktar sig till barn och familjer!

Ungdomsgrupp

Ungdomsgruppen riktar sig till dig som är 14 år och äldre och vi träffas varannan tisdag (jämna veckor) i Emmaboda kyrka!

Konfirmand 2023/2024

Fyller du 14 år under 2023? I så fall är du i den åldern där det är dags att ta ställning till om du vill konfirmera dig!

Kyrka och skola

Det vi erbjuder barn och unga är en viktig del i vår verksamhet. Vi ser därför glädjen i att samarbeta med skolan.