Barn och familj

Här hittar du information om den verksamhet vi har som riktar sig till barn och familjer!

VÄLKOMMEN TILL VÅRA GRUPPER
Vår barn- och familjeverksamhet är en del av vår dopundervisning. Utöver alla aktiviteter vi gör med barnen är också samlingar och andakter viktiga. Vi försöker på ett pedagogiskt och lekfullt sätt engagera barnen i våra gudstjänster för små och stora.

Barnverksamheten startar igen vecka 4, 2024.
Anmälan görs via fomuläret Klicka här för anmälan

Är du intresserad av musikverksamhet för barn? Klicka här!

Miniorer

För barn i årskurs F-2. Blandad verksamhet med sång, andakt, lek, pyssel, drama och frukt. Ibland är vi utomhus. Vi medverkar också ibland på gudstjänsterna för små och stora. Anmäl dig så snart som möjligt!

Tisdagar 12:30 – 14:00 Vissefjärda – Fredrika och Jonna

Torsdagar 12:40 – 14:10 Långasjö – Jonna och Fredrika

Juniorer

För barn i årskurs 3-6. Blandad verksamhet med sång, andakt, lek, pyssel, drama och mellanmål. Ibland är vi utomhus. Vi medverkar också ibland på gudstjänster för små och stora. Anmäl dig så snart som möjligt!

Tisdagar 14:10 – 15:45 Vissefjärda – Fredrika och Jonna

Torsdagar 14:20 – 15:50 Långasjö – Jonna och Fredrika

Kyrkis

Är ni intresserade av kyrkis – kontakta Fredrika.

Lovaktiviteter

När det är lov från skolan så har vi inte vår ordinarie barnverksamhet igång. Däremot så försöker vi anordna olika lovaktiviteter för alla åldrar. Håll utkik så kommer det mer info inför varje lov!

Anmäl dig till någon av våra barngrupper via formuläret Anmälan

Vid frågor kontakta oss gärna!

Jonna Olafsson, församlingspedagog, 076 - 760 31 30

jonna.olafsson@svenskakyrkan.se