150 ord: Så här tycker vi

Här kan du läsa lite mer om vad de olika nomineringsgrupperna i valet tycker.

I valet till kyrkofullmäktige i Engelbrekts församling ställer fem nomineringsgrupper upp. Alla fem fick 150 ord på sig för att beskriva hur de tycker att Engelbrekts församling ska satsa den närmsta mandatperioden. Här bredvid redovisas deras svar. Grupperna står i bokstavsordning och innebär ingen prioritering.

Åsikterna som uttrycks är nomineringsruppernas egna och representerar inte vad Engelbrekts församling tycker.

Arbetarepartiet Socialdemokraterna

Åsikterna som uttrycks på denna sida är nomineringsruppens egna och representerar inte vad Engelbrekts församling tycker.

Borgerligt alternativ

Åsikterna som uttrycks är nomineringsruppens egna och representerar inte vad Engelbrekts församling tycker.

Centerpartiet

Fria liberaler i Svenska kyrkan FiSK