Foto: Mattias Pettersson

Jobba hos oss

Att arbeta i vår organisation innebär ofta arbete med människor på många olika sätt och att arbeta för något man tror på. Här kan du läsa mer och hitta våra lediga tjänster.

Broderi med orden tillsammans är vi starka

Församlingsherde till S:t Ansgars- och Västra Rekarne församling

Vill du arbeta verksamhetsnära och få möjlighet att sätta egen prägel på verksamheten tillsammans med ett gäng engagerade medarbetare? Hos oss får du förmånen att arbeta i två unika församlingar!

Organist med körinriktning till S:t Johannes församling

I S:t Johannes församling finns möjligheterna att skapa ett kvalitativt musikliv mitt i en levande församling. Här finns kyrkorum som lämpar sig för gudstjänst och konsert, både i det stora och det lilla formatet. Vi söker dig som har visioner för att skapa en levande körverksamhet för hela livet, och har modet och drivkraften att förverkliga det. Läs mer och sök tjänsten här!

Komminister till S:t Ansgars församling

Din framtid kan bo hos oss - en spännande tjänst kan bli din!

Eskilstuna pastorats förskolor  söker timvikarier

Söker du ett roligt och flexibelt arbete samt är intresserad av att arbeta med barn i åldrarna 1-5? Då har du hittat rätt! Just nu söker vi timvikarier till våra fina förskolor.