Blommor på en sommaräng i solsken.
Foto: Jim Elfström /Ikon

Familjeläger

Snart är det dags att anmäla intresse till årets sommarläger för barn och föräldrar! 12-16 augusti åker vi till Uskavigården, utanför Lindesberg.

Under några härliga sommardagar erbjuder vi din familj vila, miljöombyte och en möjlighet att umgås med nya och gamla vänner. Vi ordnar med olika typer av kreativa aktiviteter och andlig fördjupning.

Period

12 augusti-16 augusti, 5 dagar

Läge

Uskavigården, nära Nora och Lindesberg

• Lägret erbjuds för familjer som är boende i Farsta församling
  • Lägret kostar 500 kr/familj
  • Platsantalet är begränsat och i slutet av maj får ni ett besked om ni har en plats på lägret
  • VI åker från Söderledskyrkan måndag 12 augusti och beräknas komma hem vid lunchtid fredag 16 augisti.
  • Vi åker tillsammans med buss till och från lägret.
  • Varje familj får ett eget rum. Toalett finns på rummet och gemensam dusch.
  • Lägret är helt alkohol- och drogfritt.

Viktig information

• Anmälan är en intresseanmälan, det ger er inte en garanterad plats. Platserna fördelas i slutet av maj.
  • Innan sker ett obligatoriskt informationsmöte. De som ska resa med på lägret behöver vara med på mötet. Informationsmötet sker tisdagen 11 juni 17.00 i Söderledskyrkan. Vi kallar till mötet när deltagarlistan är klar.

Anmäl er till Familjelägret på den här länken