Forsa kyrka
Foto: Per-Evert Svensson

Forsa-Högs församling

Välkommen att fira gudstjänst i våra kyrkor. Eller delta i till exempel musik-, barn- och ungdomsgrupper. Forsa-Högs församling i Hälsingland har nära till både havet, Hudiksvall och Dellensjöarna.

Välkommen att kontakta församlingsexpeditionen under vår telefontid på måndagar, onsdagar och torsdagar kl. 10-12. Telefonnummer: 0650-320 33.

Vi svarar även på andra tider i mån av tid.

____________________________________________________________________

Följ gärna Forsa-Högs församling på Facebook. Där uppdaterar vi regelbundet om vad som händer i vår församling.

___________________________________________________________________

Morgonmässa - lite enklare, lite kortare, men minst lika storslaget. Välkommen att fira en enkel mässa i Forsa kyrka som en god start på dagen. Här samlas vi för sång, musik, några tankar för dagen och nattvard. Första tisdagsmorgonen varje månad kl. 08.30-09.00 i Forsa kyrka. Välkommen nästa gång tisdag 2/7.

Pilgrimsvandra eller sträck på benen

Upplev sommarkyrkan