Foto: Mikael Ringlander

Se författarsamtalen på Se människan 2023 på Youtube

Nyhet Publicerad Ändrad

Alla scensamtal finns samlade här - Amanda Svensson, Lasse Åberg, Annie Lööf, Agneta Pleijel, Jonas Hassen Khemiri, Mikael Niemi, Lena Andersson och ytterligare ett sextiotal författare berättar om sina böcker.

Varje dag började med en morgonmeditation baserad på en aktuell bok. Här kan du titta på Charlotte Frycklund, Sara Granér, Per Starke och Cecilia Sjöholm som lyfter tankar ur sina böcker. Från lördagskvällen finns en helgmålsbön med Mark Levengood.

Här finns även fyra längre seminarier om Juden Jesus, Myten om det judiska världsherraväldet, Hur stabilt står demokratin? samt Klimatkris och hållbara beslut - Svenska kyrkans ansvar och inställning. Dessutom finns tre fokusföredrag som hör till ämnena.

Här på Svenska kyrkans Youtubekanal kan du se alla progampunkter på Se människan 2023.

Här kan du också lyssna på alla samtal som podd.