Foto: Öyvind Lund

Anmäl din församling till stiftsfest

Nyhet Publicerad

Nu är anmälan är öppen till nästa års stora händelse: stiftsfesten 2025! Där kraftsamlar vi tillsammans under temat Vänd mot Guds framtid. Alla i församlingen bjuds in: intresserade och engagerade, anställda, förtroendevalda och ideella medarbetare. Lör 1 mar 2025, Göteborg.

Stiftsfesten är en möjlighet att få påfyllning och delta i gemenskapen över församlingsgränser och åldersgränser. Dagen bjuder på ett spännande program, nya möten, scenframträdanden, valbara programpunkter, gemensam mässa och ett stort festtorg. Kom med din församling och dela glädje, hopp och inspiration!

Anmäl dig redan nu och prata med fler i församlingen eller pastoratet. För er som anmäler er tidigt gäller ett billigare pris.

Läs mer och anmäl dig här