En vit landsbygdskyrka bland lummiga träd.
Foto: Mikael Svensson

Sommarkampanj

Svenska kyrkans kampanj om sommarkyrkor och kyrkan som utflyktsmål syftar till att väcka nyfikenhet om sommarkyrkan och appen Kyrkguiden. Kampanjperioden är 24 juni - 4 augusti 2024. Bidra här till gemensam budget senast den 31 maj 2024.

Att satsa på att delta i de nationella gemensamma kampanjerna är en kraftfull, kostnadseffektiv och enkel metod för att nå ut till fler människor och stärka Svenska kyrkans synlighet i samhället.

Tre sätt att delta

Kampanjmaterialet är redan framtaget och redo att användas! Du kan enkelt genomföra kampanjen i egen regi med material som du hittar på Kornet eller ansluta via gemensam budget. Det enklaste och mest kostnadseffektiva är att gå samman i gemensam budget, utan extra. Det gör att vi inte trissar upp priserna när vi köper annonsplatser under samma period. Här kan du läsa mer om samverkan kring kampanjerna.

Kampanjperioden är 24 juni - 4 augusti 2024.
Bidra här till gemensam budget senast den 31 maj 2024.

Vill du veta mer? Kontakta mig!

Andreas Karlsson

Göteborgs stift

Kommunikatör, Församlingsstödsenheten

Mer om Andreas Karlsson

Arbetar deltid och är primärt tillgänglig onsdagar, via e-post och teams.