Foto: Anders Gustafsson

Studieresa för fastighets-, kyrkogårds- och miljöansvariga

Även om det varit många kalla nätter den senaste tiden är ändå våren här och dagen för vår gemensamma studieresa närmar sig. Målet är inte längre hemligt. Vi kommer att bege oss söderut till Halmstad och trakterna däromkring. Onsdag 15 maj 2024 9.00, Halmstad och Harplinge

Precis som förra våren kommer vi inte att boka någon buss utan hoppas att vi kan klara oss genom samåkning. Som ni ser nedan har vi nu uppdaterat informationen om vårt resmål. Varmt välkomna med er anmälan!

Kostnadsfritt
Fika och lunch ingår

Onsdag 15 maj 2024 9.00–16.00, (tillbaka i Göteborg 17:30 till 18)

Anmäl dig här senast den 8 maj 2024

Program för dagen

kl 09:00  - samling Vårhemstugan, Richardssonsgatan vid Västra kyrkogården i Halmstad. (platsen kan komma att ändras). I Halmstad möter vi kyrkoherde Lars Björksell och fastighetsansvarig Joakim Eliasson.

Lunch på Brooktorpsgården, Halmstad

Besök Halmstad energi

Ca kl. 15 - Besök Harplinge kyrkogård Kyrkogårdsförvaltning - Svenska kyrkan i Harplinge Steninge

ca 17:30 till 18 tillbaka i Göteborg