Foto: Svenska kyrkan i Grekland

Boka dop & vigsel

Vigsel på Rhodos eller Kreta bokar du via formuläret efter att det framgått i vigselkalendern att det finns en ledig tid. Vigsel i Aten och på annan ort i Grekland bokar du genom att maila till kyrkoherden och kommer överens om en dag som passar. Dop bokar du genom att maila till kyrkoherden och kommer överens om en dag som passar.

Att döpas in i en världsvid gemenskap

Gud vill leva i gemenskap med dig. Du är en ögonsten i Guds ögon och i dopet blir du förenad med Jesus som har öppnat porten till det liv som aldrig dör. Gud ger sin Ande i dopet och för dig in i sin världsvida Kyrka!

Vigsel

Vi vill erbjuda brudpar en vigsel i det lilla formatet. Vigseln sker utomhus utan pampig kyrkorgel eller kyrkgång att gå nerför. Men trots det blir det högtidligt och heligt.