Nyhetsbrev

Fr o m 1 juli, då tidningen Mitti Bålsta upphörde att ges ut, finns vår annons inte längre i någon tidning. Men du kan fortfarande få information om våra gudstjänster och verksamheter på många sätt.

Precis som tidigare producerar Håbo pastorat en helsida, likt den som tidigare återfanns på sidan 3 i Mitti Bålsta, med all öppen verksamhet samt alla konserter och gudstjänster som sker den närmaste veckan.

Helsidan finns dels att läsa digitalt här på vår hemsida, uppsatt på våra anslagstavlor runt om i pastoratet men det går även bra att komma till Kyrkcentrum i Bålsta eller till din närmaste kyrka och hämta ett utskrivet exemplar. Tag gärna med ett extra exemplar till en granne eller vän.

Nyhetsbrev

Nu kan du även få helsidan skickat till dig i PDF-format direkt till din e-post. För att anmäla dig till vår sändningslista fyller du i formuläret nedan.

Anmälan nyhetsbrev

Följande information samlas in enbart för att kunna skicka ut Håbo pastorats nyhetsbrev.