Boka dop på webben

Nyhet Publicerad

Nu kan du enkelt boka dop på webben! Du ser lediga doptider och kan preliminärboka en tid som passar dig.

Göteborgs domkyrkopastorat erbjuder dopbokning på webb i samtliga kyrkor som finns i pastoratet: Annedalskyrkan, Burås kyrka, Christinae tyska kyrka, Domkyrkan, Guldhedskyrkan, Hagakyrkan, Johannebergskyrkan, Mariakyrkan och Vasakyrkan.

Du kan även kontakta Bokningscentralen Centrum som hjälper dig med din bokning, tel 031-731 66 00, helgfria vardagar kl 09-12. Eller via mail till gbg.bokning.centrum@svenskakyrkan.se.

Efter bokningen tar prästen kontakt med dig för samtal.

Gå till dopbokningen

Klicka här

Boka dop, vigsel och begravning i Hagakyrkan

Kontakta bokningscentralen och boka tid för dop, bröllop och begravning. Bokningscentralen svarar på frågor som rör kyrkliga förrättningar i nio kyrkor i centrum. NYHET: Boka dop gör du enkelt här på nätet!

Ett dop i en kyrka. En kvinna med sin man bakom sig, håller barnet i famnen. En manlig präst håller barnets hand.

Dop i Göteborgs domkyrkopastorat

Alla är välkomna att döpas – barn, unga och vuxna. I dopet får vi ett löfte om att Gud alltid har omsorg om oss. Det är en vacker och glad tradition, som bjuder in till gemenskap och fest. Hitta en tid och boka ditt dop smidigt här nedan!