Människor står i koret av kyrkan och sjunger
Foto: Theresia Jakobsson

Musik- och körverksamhet

Hallsbergs församling strävar efter att vara en ”sjungande församling”. Vill du sjunga i kör eller bara älskar att sjunga för egen del eller med ditt barn är du välkommen till oss.

Dagkören Carpe diem

En kör med gemenskap i sång och glädje. För dig som är dagledig och vill prova på hur det är att sjunga i kör. Vi övar torsdagar kl. 14.30.

Människor som sjunger

Gospel sisters

Gospel sisters är Hallsbergs härliga gospelkör! Det utlovas sång och glädje till medryckande och rörande gospeltoner. Vi övar tisdagar kl. 18.30. Välkomna!

Kyrkokören

Var med och sjung i Hallsbergs kyrkokör där glädje och gemenskap är A och O! Vi övar tisdagar kl. 18.30. Välkommen!

Kommande konserter och evenemang

Välkommen att beröras av ord och ton i våra två vackra kyrkor och församlingshem. Under året fylls våra lokaler av musik, berättelser och mycket mer! Här kan du läsa mer om kommande konserter och andra evenemang.