Foto: Magnus Aronson IKON

Gudstjänster / Kyrkor

Här presenterar vi våra kyrkor. Välkommen att fira gudstjänst, lyssna till konserter, boka dop, vigsel eller kom in och tänd ett ljus.

S:t Nikolai kyrka, centralt placerad vid Stora torg i Halmstad. Kärlekens kyrka på Göteborgsvägen, Holms kyrka i Holm och Sperlingsholms kyrka, en bit utanför stan vid Sperlingsholms gods.
Martin Luthers kyrka, vid Halmstads högskola, Andersbergskyrkan i distriktet Andersberg och Olaus Petri kyrka vid Muraregatan.
Sjukhuskyrkan har sin verksamhet på Hallands sjukhus - Halmstad och har sitt andaktsrum centralt placerat vid ingång C.

Här kan Du läsa om respektive kyrka och gudstjänsttider

Gudstjänst

Välkommen att fira gudstjänst!

Andersbergskyrkan

Grönevångstorg / A-center

Holms kyrka

Gamla Göteborgsvägen i Holm

Kärlekens kyrka

Göteborgsvägen 43

Martin Luthers kyrka

Långgatan / Östra Lyckan

Olaus Petri kyrka

Muraregatan 32

S:t Nikolai kyrka

Kyrkogatan vid Stora torg

Sjukhuskyrkan

Du är varmt välkommen till vårt kapell som är öppet dygnets alla timmar eller att kontakta sjukhuskyrkans personal för samtal.

Sperlingsholms kyrka

Sperlingsholm

En uppslagen bibel och tända ljus

Gudstjänst hemma

Varje vecka finns det en inspelad andakt från någon av våra kyrkor att se här på hemsidan. Det finns också andra sätt som du kan fira gudstjänst hemma.