Foto: Kinds pastorat

Vikariera på förskolorna inom Svenska kyrkan i Kind

Vi söker timvikarier till förskolorna.

Vi söker timvikarier till:

Prästkragen i Månstad- Förskola och fritids

Tranbäret i Tranemo- Förskola

Vi önskar att du är utbildad inom området men det är inget krav, vi söker dig som är intresserad av att prova att arbeta i dessa verksamheter.

Utdrag ur belastningsregistret

För att du ska få arbeta inom barn- och ungdomsverksamheterna måste vi ha ett godkänt utdrag från polisens belastningsregister. Hämta blanketten "Begäran om utdrag från belastningsregistret" på polisen.se. Vilket är en av de bakgrundskontroller som kan göras vid eventuell anställning.

Gör en intresseanmälan

Om du är intresserad av att arbeta som vikarie på någon av våra förskolor kan du skicka in en intresseanmälan här nedan. Du anger själv när du kan arbeta och behöver inte vara tillgänglig varje dag. Du ska ha möjlighet att, med kort varsel, vikariera från några timmar till en längre tid.

Ansökan kan skickas till annakarin.ostling@svenskakyrkan.se

Körkort, tillgång till egen bil

·       Personligt brev

·       Cv

·       Yrkeskompetens ( Barnskötare, utbildad Barnskötare, outbildad Fritidspedagog, utbildad Fritidspedagog, outbildad Förskollärare, behörig Förskollärare, obehörig

·       Belastningsregistret skall uppvisas för verksamheternas rektor.

Foto: Kinds pastorat