Svarta postlådor på rad med röd flagga för att markera att kommit finns post
Foto: Anne Onyme/Pixabay

Digitalt nyhetsbrev

Vill du hålla dig uppdaterad om din församling och pastoratet? Prenumerera då på våra utskick som görs varannan vecka och innehåller församlingarnas kalendarium för drygt två veckor framåt tillsammans med andra relevanta händelser och nyheter.

Prenumerera på vårt digitala nyhetsbrev

Utskick görs med mejl varannan vecka. Din angivna e-postadress kommer enbart att användas för utskick av nyhetsbrevet och tas bort om du väljer att avsluta prenumerationen, som är helt kostnadsfri.

Prenumerera

SMS istället för mejl?

Har du ingen mejl eller tycker att det är lätt att missa när ett mejl kommer - då kan du istället få del av våra nyhetsbrev via sms. Utöver mejlutskicken gör vi även sms-utskick med en länk till nyhetsbrevet. Ring 0612-855 00 eller mejla kramfors.pastorat@svenskakyrkan.se för att anmäla ditt mobilnummer till utskickslistan för sms.

Observera att du behöver ha en smartphone för att detta alternativ ska fungera. Utskicket via sms innehåller en länk som leder vidare till visning av nyhetsbrevet i telefonens webbläsare. De flesta telefoner sköter detta automatiskt och allt som behövs är att klicka på länken. Avsändaren är ”Sv kyrkan” och smset innehåller information så att du förstår var länken leder.