Programbladet

Nu närmar sig påsken, välkommen att gå på påskvandring under stilla veckan i Trefaldighetskyrkan, och upplev påskgudstjänsterna. Vill du fördjupa dig i tron kan du ta del av våra studiegrupper, eller kanske bara umgås på våra mötesplatser? För dom yngre händer mycket i barn-, ungdoms- & familjegrupperna med många roliga aktiviteter.

Har du inte fått programbladet så finns det tillgängligt i våra kyrkor och församlingshem. Det går även att ladda ner som pdf längre ner på denna sida. Har du inte möjlighet att hämta programbladet är du välkommen att kontakta vår expedition på 044-780 64 00, eller kristianstads.pastorat@svenskakyrkan.se så skickar vi hem det till dig.

Syftet med informationsbladet är att vi vill ge en utökad och tydlig information om vad som händer i våra församlingar. I det aktuella bladet hittar du information om allt som händer inom Svenska kyrkan i Kristianstad fram till påsk.

Vårt informationsblad ges i normala fall ut 5 gånger per år. Det aktuella programbladet är Nr 2 2024. Nästa nummer kommer ut den 7 juni 2024 och finns då att hämta i våra kyrkor och församlingshem. Vi hoppas att ni både skall få tydlig information om verksamheten och fördjupning i tron.