Fika Onsdagssången Tjamstangården
Foto: Erik Fängström

Onsdagssången

Onsdagar kl 10.30. En sånggrupp för alla som gillar att sjunga. Välkommen att vara med och sjunga du med!

Onsdagssången är en sånggrupp för daglediga med ett 30-tal medlemmar som startades hösten 2013. Vi träffas onsdagar i församlingshemmet klockan 10:30 då vi sjunger tillsammans i cirka en timme, varefter vi fikar och umgås tillsammans.

Åtta gånger per termin flyttar vi ut våra övningar till kommunens "gårdar", Miklagård, Furugården, Sörgården och Tjamstangården, för att sjunga, fika och umgås med boende där. Detta har varit vår huvuduppgift sedan starten, varför vi sällan sjunger i andra sammanhang.

Tycker Du om att sjunga och umgås? Då är Onsdagssången en självklarhet för dig. Har du frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig via telefon eller mail. Kontaktuppgifter finner du här nedanför.