Інформація для новоприбулих з України / Info till nyanlända från Ukraina

Відкриті зустрiчi які проводять організації в парафіях Накки. / Öppna verksamheter i Nacka församling.

Парафії Накки мають відкриті зустрічей та різнопланових відкритих ініціатив у наших чотирьох церквах. Тут ви можете отримати підтримку. Ми раді підтримати вас і запросити на каву, чай. Нагодуємо та вислухаємо. Тих людей, які жили тут до цього і розмовляють українською чи російською, просимо допомогти новоприбулим.

Har du nyligen kommit till Stockholm på grund av kriget i Ukraina? Nacka församling har öppna verksamheter i våra fyra kyrkor. Där kan du få stöd av olika slag, ett socialt sammanhang och oftast serveras det kaffe, te och något att äta. Du som redan bor i Stockholm i synnerhet om Du talar Ukrainska eller Ryska är välkommen att stödja de nykommande.