Samtalsgrupp för sörjande

Att sörja sitt barn - samtalsgrupp för föräldrar som mist barn

Inbjudan till samtalsgrupp för föräldrar som mist barn – yngre eller äldre. Start 30 januari 2024.

Dela erfarenheter med andra

Att mista ett barn är något av det svåraste som kan hända i livet. Ibland kan det kännas bra att få dela erfarenheter med andra som upplevt en liknande situation. Vi vill bjuda in dig till en samtalsgrupp för föräldrar som mist barn – yngre eller äldre.

Du är välkommen oavsett om din förlust skett i närtid eller långt bakåt i tiden. I gruppen avger vi ett tystnadslöfte så att alla kan känna en trygghet i att det vi säger stannar inom gruppen.

Fem träffar i Bergnäskyrkan

Vi träffas i Bergnäskyrkan, Höträskvägen 2, Luleå, tisdag 30 januari 2024 kl. 18.30-20. Vi träffas vid totalt fem tillfällen.
Det kostar inget att delta.

Anmälan

Anmäl dig till Susanne Larsson senast tisdag 25 januari. Se kontaktuppgifter nedan.

Samtalsledare

Elin Forssander, präst och Susanne Larsson, diakon.

Gruppen leds av Nederluleå församling och sker i samverkan med Luleå domkyrkoförsamling.

Om sorg, saknad, tröst och hopp

Samtalsgruppernas innehåll i korta drag.