Foto: Karolina Stenström

Sök gravplatsen

Letar du efter en gravplats på någon av Norra gotlands pastorats kyrkogårdar? Nu kan du enkelt söka själv- läs mer här om hur du går tillväga!

LETAR DU EFTER EN GRAVPLATS?

Nu finns vi med! Via gravar.se kan du kostnadsfritt söka efter gravar från drygt 200 församlingar. Letar du efter en gravplats på någon av Norra gotlands pastorats kyrkogårdar? Gå till gravar.se och använd avancerad sökning.

Du är alltid välkommen att kontakta oss på kyrkogårdsförvaltningen vid frågor eller om du inte hittar graven som du söker. Det gäller även för att få hjälp med att hitta till en grav!  Vi kan mejla/skicka en kopia av en gravkarta alternativt lämna andra ”anvisningar”!

Du kan antingen ringa oss på 0498-22 27 00 (knappval 2) telefontid måndag, tisdag, torsdag 9-12 och onsdag 13-15 eller mejla: norragotland.kyrkogardsforvaltningen@svenskakyrkan.se