Foto: Magnus Aronson/Ikon

Ungdom

Örgryte församling har flera konfirmandgrupper och möjlighet för dig som vill engagera dig som ung ledare.

Två tjejer skrattar och kramar varandra.

Konfirmation i Örgryte pastorat

Du är inte ensam om att fundera över livet. Konfirmation är tid att fundera, dela, lära och uppleva. Den 10 maj 2024 öppnar vi anmälan till konfirmation under läsåret 2024/2025.

After school - 13 år och uppåt

Kom en stund efter skolan och häng hos oss! Drop in på onsdagar 15-17 i Örgryte församlingshem.

Illustrerad bild där en ung tjej tittar på sin mobil, två andra personer tittar på från avstånd.

Nätvandrarchatten

Nätvandrarchatten är till för dig som är 12-25 år. Du är välkommen att prata om det som känns svårt och jobbigt för dig, eller bara småprata med en trygg vuxen. De som chattar är personer som jobbar i Svenska kyrkan. Alla har tystnadsplikt och du är helt anonym.

Vill du veta mer kontakta