Foto: Daniel Bennsten

Det händer i Sankt Pauli

Öppen förskola, barngrupper, körer, musik, fördjupning och gemenskap. I Sankt Pauli församling finns något för dig.

Gudstjänst i Sankt Pauli

En kyrka full av liv! Välkommen att fira gudstjänst i Sankt Pauli kyrka.

En flicka och hennes mamma leker.

Barn och familj

I sång, musik, aktiviteter och gudstjänst vill Sankt Pauli församling vara ett sammanhang där barn känner sig sedda, unika och värdefulla.

Ett gäng skor på ett golv.

Ungdom i Sankt Pauli

Konfirmation och ungdomsgruppen Tonår - det hittar du i Sankt Pauli församling.

Körer i Sankt Pauli

Nyfiken på att sjunga i kör? I Sankt Pauli församling finns ett brett utbud av körer och musikgrupper, från rytmik och barnkörer till körer för vuxna.

Personer sitter runt ett dukat bord och skrattar.

Gemenskap i vardagen

I Sankt Pauli församling finns plats för dig söker gemenskap. Välkommen till våra mötesplatser!

Musik i Sankt Pauli

”… tala till varandra med psalmer och hymner och andlig sång. Sjung och spela för Herren av hela ert hjärta…” I Sankt Pauli församling finns ett rikt musikliv med musikgudstjänster och lunchmusik.

Fördjupning - Sankt Pauli

Välkommen att fördjupas i Sankt Pauli församling. Bibelstudium, seminarier och studiekvällar är något av det du hittar under terminerna.

Samtal och stöd - Sankt Pauli

En utsträckt hand, ett lyssnade öra. Präster och diakoner i Sankt Pauli församling finns för dig när du behöver prata med någon.

Solen lyser upp ett litet kors i trä. En jordglob i bakgrunden.

Internationella kontakter

Här kan du läsa mer om Sankt Paulis vänförsamling och andra internationella kontakter.

En gångväg i en park.

Dop, konfirmation, bröllop och begravning

Kyrkan finns med dig genom hela livet. Här finns plats för både glädje och sorg.