En ledare och några ungdomar är ute och går.

Ungdom

Går du i 7:an eller uppåt? Vill du ha gött häng, massa skratt och samtal om Jesus? Häng med i vårt ungdomsverksamhet.

Vi vill att...

... ungdomar ska få en trygg och öppen plats att komma till där de kan få vara sig själva.

... ungdomar ska få lära känna Jesus som sin personliga frälsare.

... rusta ungdomar till att bli Jesu lärjungar.

Vara ungdom i Örkelljunga

Rafiki Friday

Är du sugen på ett gött häng en tråkig fredagkväll och önskar att ha några sköna människor att hänga med? Då är Rafiki Friday något för dig. Tryck här för att läsa mer!

Ungdomsgruppen i Åsljunga

Ungdomsgrupp för dig från klass 7 och uppåt och bor i Åsljunga. Vi äter, umgås, spela spel och mycket mer. Vi ses!

En grupp ungdomar i svarta tjocktröjor gör freds-tecken med händerna.

Zazu

En ungdomsgrupp för dig som går på gymnasiet. Vi samlas till gemenskap, bön, undervisning och lovsång. Kvällen börjar kl. 19.30 och då låser vi också dörrarna! Vi ses antingen i församlingshemmet, Prästgatan 1 eller i EFS-kyrkan, Talliden 6. Välkommen!