Boka vigsel

Vill du gifta dig i någon av våra kyrkor? Här kan du fylla i ett formulär för att skicka in en intresseanmälan. Vi hanterar ditt ärende och återkommer till er inom en månad. Vigslar för kommande år behandlas i den ordning de har kommit in från och med 1 september året innan.

Personuppgifter person 1

Personuppgifter person 2

Önskemål om plats för vigseln. Flera alternativ kan väljas.

Önskemål om klockslag

Övrigt

Vi hanterar dina personuppgifter i enlighet med dataskyddsförordningen GDPR. Beroende på syfte administrerar vi uppgifterna utifrån rådande informationssäkerhetsåtgärder. Mer information hittar ni på: www.svenskakyrkan.se/orust/personuppgiftshantering.

Vi tar kontakt med dig efter att ni har fyllt i formuläret. Vill ni hellre kontakta oss på pastorsexpeditionen kan ni ringa på vår telefontid. Se nedan.

Välkommen med dina frågor och funderingar via e-post, telefon och besök.

Vigsel

När vi gifter oss och prästen välsignar vår kärlek säger vi JA till varandra och till att lägga vår kärlek i Guds händer.