Foto: ikon

Boka dop och vigsel på webben

Se direkt vilka tider som är lediga.

Nu kan du boka dop eller vigsel själv på webben! Du slipper passa telefontider och kan direkt se vilka lediga tider det finns i vår nya bokningstjänst på hemsidan. Med personnummer till hands fyller du enkelt i formuläret med namn, kontakuppgifter och andra önskemål. Du vet väl om att du kan låna dopklänning, brudkrona och lokal för dopkalas av församlingen?

Välkommen med din bokning!

Kontakt:
oskarshamns.forsamling@svenskakyrkan.se

dopbarn i famn

Dop i Oskarshamns församling

Dopet är en kärleksgåva från Gud och ett välkomnande in i Svenska kyrkan och församlingen. Barn, unga och vuxna är alla lika välkomna att döpas i Oskarshamns församling.

vigsel och liten flicka

Vigsel i Oskarshamns församling

Planerar ni ert bröllop? Då har ni en dag framför er som ger minnen för livet. Här berättar vi om vigselgudstjänsten och hur man bokar präst och kyrka. Och om andra saker du behöver tänka på inför er vigsel.