Veckomässa med lunch onsdag 29:e maj kl 12.00

Vi träffas en veckodag i månaden kl 12.00 i kyrkan för en kortare lunchmässa följt av en enkel lunch, där vi får lyssna på musik eller ett kortare föredrag. Varmt välkomna! Nästa träff onsdag 29:e maj.

Vi träffas en onsdag i månden i kyrkan på Hyde Street kl 12.00. Vi inleder med en kortare lunchmässa ledd av Joakim Schröder, följt av en enklare lunch tex soppa kl 12.30.

Du kan välja att vara med på enbart mässan, lunchen eller både och. Anmäl gärna om du tänker komma på lunchen.

Pefekt för dig som vill ha en paus under arbetsdagen och för alla daglediga. Vi hoppas kunna erbjuda en samlingspunkt, gemenskap, underhållning och eftertanke. Varmt välkomna!

Vid frågor kontakta kristin.hamren@svenskakyrkan.se

Vill du komma och berätta om något eller spela musik på någon av träffarna är det bara att höra av dig!