Sotenäs pastorat

Välkomna till ett pastorat nära havet och våra församlingar i Södra Sotenäs, Hunnebostrand och Tossene. Här är du välkommen vare sig du är troende, sökande, tvivlande, bofast eller besökare. Kyrkan finns här för dig vid de högtidliga tillfällena i livet, men också mitt i vardagen.

PÅSKBASAR

Lördag 23 mars i Smögens församlingshem

Välkommen till GUDSTJÄNST I PÅSK

Det firas många gudstjänster under påsken runt om i pastoratet. Här hittar du var och när!

I huvudet på en tonåring

Välkommen till en föreläsning med socionomen och inspiratören Mia Börjesson

Pastoratsresa till GUNNEBO SLOTT

Varmt välkomna att följa med på en pastoratsresa till Gunnebo slott den 4 juni!

Andas lite lättare

En inspirationsdag i Hunnebostrands kyrka den 30 maj 2024

Jesu Bergspredikan

Välkommen till en timmes föreläsning utifrån bibeln. Därefter gott fika och delande samtal med varandra vid kaffeborden.

Konfirmation

En möjlighet för dig som vill utforska tron, livet och vad ditt dop har för betydelse.

Dop, konfirmation, vigsel och begravning

Kyrkan följer människor genom hela livet, och finns med i livets viktiga ögonblick.

Våra körer

Är du sugen på att sjunga? Välkommen till någon av alla våra körer!

Församlingsblad

Här nedan finns våra församlingsblad. Detta är ett smidigt sätt för att få veta vad som händer i din kyrka.

Personal & Kontakt

Kontaktuppgifter till expedition och personal