Körverksamhet

Vill du sjunga tillsammans med andra? Kom och var med i någon av våra körer. Vi hälsar barn och vuxna, gamla och nya körsångare välkomna!

För närvarande bedriver församlingen följande körverksamheter:

Barnkören Virvlarna övar tisdagar kl 14.00–14.30 i musiksalen på Stigtomta skola under ledning av Susanne Forslund och Anna-Lena Stengård. Förskoleklass upp till åk 2.

Barnkören Vindarna övar tisdagar kl 15.00–15.30 i Stigtomtagården under ledning av Susanne Forslund och Anna-Lena Stengård. Åk 3 och uppåt.

Vill du vara med? Kontakta: susanne.forslund@svenskakyrkan.se

Kyrkokören är en blandad vuxenkör som leds av Susanne Forslund och övar på onsdagkvällar 19.00-21.00 i Stigtomtagården. Kören har en naturlig plats i flera av årets huvudgudstjänster och konsertsammanhang.

Vill du vara med? Kontakta: susanne.forslund@svenskakyrkan.se

Om du har frågor om våra körer, kontakta Susanne Forslund 0155-22 78 67 eller e-post: susanne. forslund@svenskakyrkan.se