Olika händer möts i mitten.
Foto: Sanja Gjenero /Freeimages

Ungdomsgruppen SKUFF

På onsdagar kl. 18.30–21.00 träffas ungdomsgruppen. Kyrkans unga (SKUFF) är för dig som är konfirmerad. Vi börjar programmet med mässa i Brågarps kyrka, därefter går vi över till våra lokaler i församlingsgården.

Vi försöker att ha ett varierat program som kan intressera så många som möjligt. Samtalskvällar om viktiga ämnen som alla på olika sätt rör den kristna tron. Sen försöker vi dessutom göra saker som kan sammansvetsa gruppen som go-kart, utmaningarnas hus, grillkvällar etc.

I S:t Staffans församling är ungdomsgruppen ansluten till riksorganisationen Svenska Kyrkans Unga. Är du intresserad av Svenska Kyrkans Unga och vad vi gör så är du välkommen att hälsa på oss på onsdagskvällar eller höra av dig till Susanne Herslow eller Marie Severin.

Vårterminen startar den 17 januari 2024.

SKUFF finns på Facebook: www.facebook.com/stskuff