Barn och ungdom

Föräldra-barngrupp, ungdomsgrupp eller barnkör, vad passar dig bäst?

En flicka blåser såpbubblor.

Sommarlovskul, 2024

Nu välkomnar vi barn födda år 2012, 2013 och 2014 till Sommarlovskul! Anmälan öppnar den 3 maj. Först till kvarn!

Ett dop i en kyrka. En kvinna med sin man bakom sig, håller barnet i famnen. En manlig präst håller barnets hand.

All inclusive DOP

Klart barnet ska döpas, men vi vet hur det kan vara - det är inte alltid man orkar ordna ett släktkalas. Boka All inclusive DOP söndag 9 juni i Sundbybergs kyrka! Vi ordnar fika, pyntad lokal och levande musik. Föranmälan fram till och med 27 maj.

Från dopet och framåt

Vi vill gärna följa ditt barn från dopet och framåt i livet. I Svenska kyrkan i Sundbyberg erbjuds en bred verksamhet både enskilt för dig som förälder och vuxen och för barn och ungdomar. Fram till fem års ålder deltar barnen tillsammans med en vuxen.

För barn 0-18 år finns: