Vuxenverksamhet

Vuxenverksamheten i församlingen består av olika grupper och öppen verksamhet för daglediga.

Foto: Petter Svärd

Gemenskap och engagemang

Café Källmora
Fika, gemenskap en tisdag i månaden kl 14.00-16.00 på Källmoragården, Surahammar.

Svenska kyrkans seniorer - SKS

Gruppen träffas på onsdagar kl 14.00-16.00 på Källmoragården i Surahammar för att handarbeta och fika. Resultaten av handarbetet säljs och behållningen går till välgörenhet.

Källmoragruppen

Källmoragruppen är en samtalsgrupp/bokcirkel som träffas på onsdagar ojämna veckor kl 14.00-16.00 på Källmoragården, Surahammar.

Strokestödgruppen

En grupp för personer som drabbats av stroke eller har/har haft en anhörig som drabbats av stroke. Vi pratar och fikar en måndag i månaden kl 14.00-16.00 på Källmoragården, Surahammar.

Tro & Liv samtalsgrupp

Gruppen träffas en onsdag i månaden kl 18.30-20.00 på Källmoragården. Vi pratar om tro och liv samt fikar. Gruppen har uppehåll under hösten 2023

Laila Hedlund

Diakon

Mer om Laila Hedlund

Kontaktperson för: Strokestödgruppen, Mitt på dagen gruppen, Svenska kyrkans seniorer och Samtalsgruppen.