En grupp kvinnor sitter i en ring och lyfter tillsammans ett färgglatt tak. Inne i ringen, under taket, leker små bebisar.
Foto: Alex Giacomini /Ikon

Babysång

Start 23 januari, Café InBetween

Tid: 10.30

Dag: Varje tisdag, start 23 januari

Plats: Café InBetween, Köpmangatan 31 Timrå

Anmälan: Ja, se längre ner på sidan.

För mer information: Anna-Karin Eriksson, 073-842 52 95

Välkommen att sjunga tillsammans med ditt barn!

Med babysång får du och ditt barn tillsammans uppleva musiken. Där kommer inte musiken bara att få bli en härlig musikupplevelse utan också få vara ett redskap som ger stimulans och leder till utveckling. Att sjunga med sitt barn är bra för både anknytning/relation och de små barnen får lustfylld stimulans för alla sinnen.

Varje termin startar vi upp en ny grupp. Genom att det är samma barn och föräldrar som träffas varje vecka så skapar det samhörighet i gruppen och det blir många samtal mellan föräldrarna. Vi har fortfarande platser kvar i gruppen, gör en anmälan nedan eller kontakta Anna-Karin.

Gruppen är för barn från 0 till 12 månader.

Som allt annat i Timrå församling kostar det inget att vara med i babysång. Din medlemsavgift i Timrå församling som möjliggör församlingens olika verksamheter.

Vill du och ditt barn delta?
Anmäl dig nedan eller kontakta Anna-Karin Eriksson.
anna-karin.eriksson@svenskakyrkan.se  073-842 52 95

Varmt välkomna!