Församlingsresor

Församlingen gör två härliga resor, en till Borås via råda och en till Tjörn.

Församlingsresa, måndag 6 maj

Råda kyrka, Råda rum, Textilmuseet i Borås och Byttorps församlingshem

Avresa:
Björlanda, Skra Bro kl 9, Torslanda kyrka kl 9.20 och Amhults kyrka kl 9.40.

Vi får en visning av Råda kyrka. Vi äter lunch på Råda rum. Det blir visning på Textilmuseet i Borås och så avslutas dagen med fika i Byttorps församlingshem hos diakon Annelie Lidén.

Hemresa från Byttorp ca kl 17. Vi kommer till Amhult ca kl 18, Torslanda kyrka ca kl 18.15 och Björlanda, Skra Bro ca kl 18.30.

Kostnad: 300 kronor och det betalas på bussen. Helst med swish.

Frågor: Charlotta Ljungdahl.

Församlingsresa, måndag 10 juni
Svenska kyrkans S:t Mary-verksamhet, Hotell Nordevik, Akvarellmuseet och Göksäter

Avresa:
Amhult kl 8.20, Torslanda kyrka kl 8.40 och Björlanda Skra Bro kl 9.00

Kaffe, kaka och besök på Svenska kyrkans S:t Mary-verksamhet i Skärhamn, som är en del i församlingens diakoni. Vi äter lunch på Hotell Nordevik. Det blir guidning på Akvarellmuseet i Skärhamn. Dagen avslutas med fika och shopping på Göksäter på Orust.

Hemresa från Orust ca kl 17.30. Vi kommer till Björlanda Skra Bro ca kl 18.45, Torslanda ca 19.00 och Amhult ca kl 19.15.

Kostnad: 300 kronor och det betalas på bussen. Helst med swish.

Frågor: Mats Sundström.

Anmälan

Anmälan via formuläret här nedan eller till expeditionen: 031- 731 90 00. Anmäl era ev allergier och om ni har med rollator. Först till kvarn, därefter ställs man på kölista.