Foto: Tina Holmer

Pilgrimsvandring längs sjön Sommens strand

Vi har satt in en extravandring i vår! Följ med oss på denna pilgrimsvandring från Skrällshåls vattenfall till Torpa kyrka. Lördag 11 maj, samling 09.00 på pastorsexpeditionen.

Pilgrimsvandring längs sjön Sommens strand

Vi tycker det är jätteroligt att ni är många som vill följa med på våra populära vandringar, så därför har vi satt i denna extravandring i maj! Välkommen att följa med på en gemensam pilgrimsvandring i de vackra omgivningarna i vårt närområde. Vandringsledare är präst Tina Holmer.

Datum

Lördag 11/5 kl. 09.00 samling på pastorsexpeditionens parkering, Tranås. Samåkning möjlig om man inte har egen bil. Vi tar oss med bil ca 15 min från Tranås.

Vandringssträcka

Från Skrällshåls vattenfall till Torpa kyrka, en vandringstur på ca 1,1 mil.

Att ta med

Medtag matsäck.

Senast 8/5 till pastorsexpeditionen:
Tfn: 0140-674 00
E-post: tranas.pastorat@svenskakyrkan.se

Har du frågor och vill veta mer?

Kontakta Tina Holmer, präst på tfn 0140-674 07 eller christina.holmer@svenskakyrkan.se eller pastorsexpeditionen 0140-674 00.

Pilgrimsvandring längs sjön Sommens strand Foto: Tina Holmer