Kör

Att sjunga är själens gymnastik! I vår församling finns det två vuxenkörer och en barnkör. Varmt välkommen att göra din stämma hörd, van eller ovan.

Välkommen att sjunga i kör

Vi ses under terminerna för att sjunga, skratta och umgås. Ibland förgyller vi våra gudstjänster, men sjunger också vid andra tillfällen. Det kan även bli en spännande utflykt eller något körprojekt däremellan.

Värö kyrkokör

Värö-Stråvalla församlings kyrkokör är en kör för alla som tycker om att sjunga. Vi är ett glatt gäng som gärna blir fler.

Gospel Voices

Tycker du om att sjunga gospel, men även andra slags sånger? Då är Gospel Voices kören för dig.

Kompiskören

För dig som går i åk. 1–3 och åk. 4–5. Vi sjunger, dansar, spelar och mycket annat roligt som har med musik att göra. Vi medverkar också i församlingens olika gudstjänster.