Foto: Åke Paulsson

Älskad 2024

Välkomna till Stiftskonfirmanddagen Älskad 1 juni 2024 på Finnåkers kursgård. Årets Älskad har underrubriken "The Feeling of Rock for Moc"

Program:
Programmet håller på och ta form, men ramarna är satta. Vi börjar kl 15:00 och avslutar kl 22:00. Däremellan får ni och era konfirmander fira gudstjänst, ta del av ett scenprogram, äta tacos och delta i workshops och aktiviteter. Vi har bokat hela kursgården och det kommer att finnas mycket spännande att upptäcka i tält, inomhus och utomhus.

Anmälan: Anmälan öppnar 1 mars och stänger 22 april Du anmäler dig här på kurswebben.
Kostnad: 300 kronor per deltagare
Insamling:  Vi samlar in pengar till ACT - Svenska kyrkan

Frågor om arrangemanget;
cecilia.redner@svenskakyrkan.se
Frågor om anmälan: kristina.konpan@svenskakyrkan.se

Stiftskonfirmanddagen Älskad är ett årligen återkommande program som vänder sig till konfirmander, konfirmandassistenter och ledare i Västerås stift.