Foto: Chad Madden/Unsplash

Nyhetsbrev

På gång i kyrkan är ett digitalt nyhetsbrev som berättar om aktuella händelser i Svenska kyrkan, Västra Frölunda pastorat. Anmäl dig här!

I nyhetsbrevet får du tips om allt från konserter och spännande föreläsningar till samtalsgrupper, träffar, nya terminsverksamheter och veckans söndagsgudstjänster. Helt enkelt sådant som händer i kyrkan.

Genom att du anmäler dig samtycker du till att vi får spara och använda din e-postadress för att regelbundet skicka ut nyhetsbrev om vad som är på gång och aktuellt i Svenska kyrkan, Västra Frölunda pastorat. Du kan när som helst avregistrera dig.

Längst ner på sidan kan du läsa mer om hur vi hanterar dina personuppgifter.

Trycker du här kommer du till anmälningsformuläret där du anger din mailadress.

Jag vill prenumerera på nyhetsbrevet

Vi har också ett musiknyhetsbrev!

Musikbrevet Västra Frölunda pastorat

Vill du prenumerera på ett digitalt nyhetsbrev för konserter, musikgudstjänster och andra musikaliska evenemang i våra kyrkor? Anmäl dig här!

Så behandlar vi dina personuppgifter - GDPR

Din personliga integritet är viktig för oss i Svenska kyrkan, Västra Frölunda pastorat. Därför vill vi informera om var dina personuppgifter hämtas ifrån, hur vi använder dem och vilka rättigheter du har.