Foto: Alex Giacomini /Ikon

Sommarkonfa Näset 2024/25

Välkomna till konfa på Näset! Äventyr, samtal, bön, läger, skärgård, musik, reflektion, allvar och lek.

Sommarkonfa på Näset

För många blir konfirmationsåret ett betydelsefullt år i livet, där man lär känna sig själv, nya kompisar och Gud bättre.

Träffar

Denna grupp startar upp 8 december 2024 (andra advent) med gudstjänst och informationsmöte i Näsets kyrka. Från och med januari ses vi torsdagskvällar cirka 1 gång i månaden, en dag under helg i mars, samt de två första veckorna på sommarlovet.

Läger

Vi åker på läger till Flämslätt torsdag 29/5- söndag 1/6 2025.

Konfirmation

Konfirmationen blir den 28 och 29 juni i Näsets kyrka (vi delar upp oss i grupper).

Ansvarig för gruppen är Helen Lugner, präst.

Anmälan - fyll i formuläret nedan.

2024-04-24 19.44: SOMMARKONFA ÄLVSBORG är fulltecknad.

20:40 SEGLINGSKONFA ÄLVSBORG är fulltecknad.

20:46 SKIDKONFA ÄLVSBORG är fulltecknad.

De grupper som fortfarande har platser kvar, är de som går att välja nedan.

1. Mitt förstahandsval är: (kryssa för namnet på den grupp du helst vill gå i)

2. Mitt andrahandsval är: (kryssa för den grupp som du vill ha som back up om ditt förstahandsval blir fullt)

Konfirmation 2024/25

Konfirmationsåret blir för många ett betydelsefullt år i livet där man får lära känna sig själv, nya kompisar och kristen tro. På den här sidan finns information om konfa i Näset, Styrsö, Tynnered, Västra Frölunda och Älvsborgs församlingar för alla som är födda 2010.

Ungdomar i roliga dräkter som gör tummen upp.

Anmälningssida - konfirmation

Anmälan för konfaläsår 2024/25 i Västra Frölunda pastorat.

Näsets församling

Välkommen till Näsets kyrka och församlingshem på Hammarvägen 6 i Västra Frölunda. Här finns också förskolan Pärlan.