Act Svenska kyrkans Gåvoshop

Act Svenska kyrkans gåvoshop är fylld med gåvor som förändrar liv. Ge bort en present till någon som går i pension, till kompisen som fyller jämnt eller till brudparet.

Ge en gåva för välgörenhet

Letar du efter något meningsfullt att ge bort? En gåva till den som har allt? I  gåvoshoppen hittar du presenter som verkligen betyder något. Gåvor som skapar trygghet, jämställdhet och framtidstro.

Ett personligt gåvobevis från vår gåvoshop är perfekt som bröllopsgåva, födelsedagspresent, konfirmationspresent, namnsdagspresent eller till annan högtid. Skriv en personlig hälsning och välj om gåvobeviset ska skickas med posten eller mejlas.

Utvalda gåvor

Livräddare i fält 150 kr

Ett livräddande paket med stöd och utbildning så att små jordbruk i Sydsudan kan bli självförsörjande på majs.

Det ligger fröer i en hand med den andra handen sår man.

Växtkraft 100 kr

Ett paket med fröer ger en tryggare framtid. För odling av naturligt tåliga grödor som står emot nyckfullt väder.

Matranson 190 kr

Livräddande matpaket med majsmjöl, bönor, matolja och salt till människor som lever i matosäkerhet på grund av torka och klimatet.

Fler gåvor finns i gåvoshoppen

Börja handla

Det är enkelt att handla i gåvoshoppen

Med några enkla steg är köpet klart. Det går att betala via Swish eller betalkort. Det finns möjlighet att välja mellan digitalt och tryckt gåvobevis. Det tryckta gåvobeviset kan sedan förpackas i kuvert eller i en presentask med himmelsmotiv.

1. Gå till gåvoshoppen.

2. Välj om du vill köpa en eller flera gåvor i gåvoshoppen.

3. Välj mellan digitala och tryckta gåvobevis.

4. Betala och få fina gåvobevis som du kan ge bort i present.

Ge växtkraft och en tryggare framtid

Klimatförändringar hotar miljoner människors tillgång till mat. Men med tåliga grödor och utbildning kan tillgången till mat byggas upp igen. I Gåvoshoppen hittar du gåvor som verkligen betyder något.

Köp din gåva i gåvoshoppen