Tonår i Stockslycke

OBS! TONÅRSGRUPPEN GÖR EN PAUS UNDER HÖSTTERMINEN. Tonår är en öppen ungdomsgrupp för dig som går på högstadiet och gymnasiet.

Platsen för dig som vill hänga lite mer på din fritid. Vi fikar, quizzar, bakar, pysslar, spelar spel, ser film och åker på läger varje termin. Guldläge att träffa nya vänner och göra något kul efter skolan.

Du behöver inte kunna något särskilt, välkommen precis som du är! Tonår är gratis och kräver ingen anmälan.

Unga ledare

Kom och var med i ett gött ledargäng! Efter konfirmationen erbjuds ungdomar att bli ledare i Stockslyckekyrkans barn och ungdomsgrupper. Det är en rolig och utvecklande uppgift. Kom och var med, kom som du är!

Jonas Liljeblad

Konfirmandsamordnare, Församlingspedagog, Svenska kyrkan Alingsås

Svenska Kyrkans Unga Alingsås

Svenska Kyrkans Unga är en demokratisk rörelse av barn och ungdomar i Svenska kyrkan. Vi vill med Kristus i centrum och med dopet som grund verka i hela Guds skapelse och vara en gemenskap i församlingen där vi får växa i tro och ansvar.

Ungdomskväll i Noltorpskyrkan

Välkommen till oss varje fredag!

# umgås # hitta nya vänner # läger # quiz # svenska kyrkans unga