Filmkvällar

Nästa filmvisning är den 20:e maj och då tittar vi på "The Intern" med bland annat Robert De Niro.

Vi träffas på församlingshemmet i Anderslöv kl. 18.  Det kostar 40 kr/person och då ingår popcorn och dricka!

20 maj: The intern

Den 70-åriga änklingen Ben har tröttnat på livet som pensionär och ger sig in i leken igen genom ett mångfaldsprogram som ordnar en praktikplats på en nätbutik för mode. Företaget drivs av karriäristan Jules, som först ställer sig tvekande till Ben som assistent. Vartefter utökas dock Bens roll till bland annat rådgivare, när Jules så harmoniska äktenskap visar sig vara inte fullt så harmoniskt...

Klicka här för att se en trailer (öppnar ett nytt fönster).

Regi: Nancy Meyers
Medverkande: Robert De Niro, Anne Hathaway, Rene Russo, Anders Holm, JoJo Kushner, Andrew Rannells m fl.

Filmkvällarna arrangeras i samarrangemang med studieförbundet Sensus. Klicka här för att komma till deras hemsida (öppnar ett nytt fönster)

Församlingsbladet Tro Hopp & Kärlek

Förslagslåda

Lämna en ”lapp” i vår digitala förslagslåda.