Nyhet / Publicerad 25 mars 2020 / Ändrad 14 januari 2022

INSTÄLLD! Ingrid Wall ”Kim Wall - När orden inte räcker till”

Vi måste tyvärr meddela att föreläsningen, som skulle hållits den 3:e februari 2022 är helt inställd – pengar tillbaka för köpta biljetter!

Efter många, många turer med föreläsningen av Ingrid Wall ”Kim Wall - När orden inte räcker till” som i över två års tid har blivit framskjuten, först på grund av sjukdom och senare på grund av pandemin, måste vi tyvärr meddela att föreläsningen som var planerad till den 3:e februari återigen är inställd och det finns i nuläget inga planer för ett nytt datum.

ÅTERKÖP AV BILJETTER

Naturligtvis får du som har köpt en biljett pengarna tillbaka. Vår pastorsexpedition är öppen mån-fre kl. 10-12 och finns på torget i Anderslöv. Ta med dig biljetten! Fram till den 4:e mars 2022 har du på dig att lämna tillbaka biljetten och få pengar tillbaka.

Vid frågor kontakta pastorsexpeditionen!

Anderslövs församling

Expedition, Anderslövs församling

Mer om Anderslövs församling

Våra expeditionstider: mån-tors kl. 10.00-12.00

Vuxen

Hos oss finns det många olika aktiviteter som genomsyras av god gemenskap, god fika & en trevlig stund.

Kör & musik

"Musik ska byggas utav glädje. Av glädje bygger man musik!"

Barn & ungdom

Läs om våra olika verksamheter för barn och unga här!

Församlingsbladet Tro Hopp & Kärlek