Konstutställning

Publicerad

Konstnär Malin Lidén utforskar vattnets liv, rörelse och kreativitet, men också dess förstörande sidor. Utställningen finns att se i Guldhedskyrkan 13 sept-6 okt.

Konstnären Malin Lidén utforskar elementen och riterna i sitt konstnärskap. Hon arbetar främst i lera och hennes verk i Guldhedskyrkan har fokus på vattnet. Vattnet som symbol för liv, rörelse, kreativitet. Men också dess förstörande sidor.

Konstutställningen finns att se i Guldhedskyrkan 13 sept-6 okt.

Vattnets rörelse

Vernissage, samtal och performance med konstnär Malin Lidén. Kvällen inleds med performance i körsalen och rundas av med ett samtal mellan konstnären och Ludvig Lindelöf, präst. Fredag 13 sept kl 18 i Guldhedskyrkan.

Konstutställning

Poetiskt & sinnligt

Releasekonsert för albumet ”Poetiskt & sinnligt” med Daniel Petrén, gitarr & Lovisa Westbacke, sång. Om kärlek, men inte bara enkel sådan. Om sorg, saknad och livet. Lördag 14 sept kl 16 i Guldhedskyrkan.