Uthyrning

Välkommen att hyra våra lokaler.

För att boka eller få mer information kontakta bokningscentralen

Du når bokningscentralen på tel 031-731 66 00 helgfria vardagar kl 09-12. Eller via mail till gbg.bokning.centrum@svenskakyrkan.se.

När du bokar får du även kontaktuppgifter till våra vaktmästare för utlämning av nycklar och praktiska detaljer.

Annedalskyrkan

Kan ta emot upp till 1000 besökare. 550 biljetter kan säljas då alla ser och hör bra. På läktaren kan ytterligare 200 - 300 sitta men endast lyssna, ej se.
I Annedalskyrkan finns körgradänger och möjlighet att hyra scen.

Scendelar i Annedalskyrkan PDF

Ljudutrustningen i Annedalskyrkan

Ca 30 parkeringsplatser och 2 tillgänglighetsanpassade. Gratis vid bokning av lokal.

Dopklänning finns att låna i Guldhedskyrkan för dop i Annedal, klicka HÄR för bilder.

Annedalskyrkans kyrkorum
Lilla kapellet som ligger baktill i kyrkan rymmer ca 30 personer. Foto: Ulf Wallin

Församlingssalen i Annedalskyrkan

Lokal för dopkaffe finns i cafédelen i Annedalskyrkan. Mindre pentry med kaffekokare, hushållsdiskmaskin, kylskåp och spis med ugn. Porslin och plats för 80 personer.

Duk och projektor för HDMI finns. Möjlighet att koppla in telefon (medtag egen adapter).

Piano finns i samlingsalen. Samlingssalen är tillgänglig för personer med funktionsvariationer och har tillgänglighetsanpassad toalett med skötbord.

Nötter får ej förtäras i lokalen.

Församlingssalen med mindre pentry i Annedalskyrkan

Guldhedskyrkan

Kyrkan kan ta emot 150 besökare.

Ca 15 parkeringsplatser och stor handikapparkeringsplats finns. Gratis vid bokning av lokal.

Det finns ett flertal långa dopklänningar att låna i storlek; nyfödd till 74. Det finns även fotvida dopdräkter för barn som kan gå, i storlek 86 och 98. Klicka HÄR för bilder.

Det finns möjlighet att ha enskilt dop.

Guldhedskyrkans kyrkorum

Röda rummet

Det går att möblera och vi har porslin för 70 personer.

I köket finns storköksdiskmaskin, dubbel kaffebryggare, kyl, frys, spis och ugn.

Det finns ett elpiano i salen.

Duk och projektor för HDMI finns. Möjlighet att köra dvd. Möjlighet att koppla in telefon (medtag egen adapter).

Tillgänglighetsanpassad toalett med skötbord.

Röda rummet i Guldhedskyrkan

Guldhedsrummet

10 stolar vid långbord, 8 fåtöljer vid soffbord och 6 platser i hörnsoffa med soffbord.

Porslin för20 personer. Det finns storköksdiskmaskin. Kaffebryggare, kyl, spis och ugn.

Det finns ett elpiano i salen.

Tillgänglighetsanpassad toalett med skötbord.

Guldhedsrummet i Guldhedskyrkan